Καινοτομία στην Επικοινωνία Επιχειρήσεων: Συνδέοντας Τηλεφωνικά Κέντρα με Προγράμματα Διαχείρισης Πελατών και Άλλες Εφαρμογές
Η ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει διαμορφώσει νέα μονοπάτια για τις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Ένα από τα πιο καινοτόμα βήματα που έχουν γίνει είναι η διασύνδεση των τηλεφωνικών κέντρων με προγράμματα διαχείρισης πελατών CRM, με τη βοήθεια τεχνολογικών λύσεων όπως το API. Αυτή η καινοτομία ανοίγει νέες δυνατότητες για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών και τη βελτίωση της εμπειρίας τους.
Η τεχνολογία API
Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει την διασύνδεση μεταξύ διαφορετικών συστημάτων / εφαρμογών.
Στο πλαίσιο των τηλεφωνικών κέντρων, αυτό σημαίνει ότι οι πληροφορίες που συλλέγονται από τις κλήσεις μπορούν να διαμοιραστούν αυτόματα με άλλες εφαρμογές, όπως τα προγράμματα διαχείρισης πελατών ή ακόμη και τα συστήματα ανάλυσης δεδομένων.
FreshDESK:
Ένα παράδειγμα πρόσφατης εφαρμογής αυτής της καινοτομίας είναι η διασύνδεση των τηλεφωνικών μας κέντρων με το FreshDESK. Το FreshDESK είναι μια πλατφόρμα πελατειακής υποστήριξης που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τα εισερχόμενα αιτήματα των πελατών. Η σύνδεση του FreshDESK με τα τηλεφωνικά κέντρα μέσω της καινοτόμου τεχνολογίας API επιτρέπει την αυτόματη δημιουργία αιτημάτων υποστήριξης (tickets) με βάση τις τηλεφωνικές κλήσεις και τις πληροφορίες πελατών.
Comentarios