top of page
  • Writer's pictureWi-Com NetWorks

CRM Εργαλεία API

Updated: Sep 14, 2023

Καινοτομία στην Επικοινωνία Επιχειρήσεων: Συνδέοντας Τηλεφωνικά Κέντρα με Προγράμματα Διαχείρισης Πελατών και Άλλες Εφαρμογές


Η ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει διαμορφώσει νέα μονοπάτια για τις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Ένα από τα πιο καινοτόμα βήματα που έχουν γίνει είναι η διασύνδεση των τηλεφωνικών κέντρων με προγράμματα διαχείρισης πελατών CRM, με τη βοήθεια τεχνολογικών λύσεων όπως το API. Αυτή η καινοτομία ανοίγει νέες δυνατότητες για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών και τη βελτίωση της εμπειρίας τους.


Η τεχνολογία API

Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει την διασύνδεση μεταξύ διαφορετικών συστημάτων / εφαρμογών.

Στο πλαίσιο των τηλεφωνικών κέντρων, αυτό σημαίνει ότι οι πληροφορίες που συλλέγονται από τις κλήσεις μπορούν να διαμοιραστούν αυτόματα με άλλες εφαρμογές, όπως τα προγράμματα διαχείρισης πελατών ή ακόμη και τα συστήματα ανάλυσης δεδομένων.


FreshDESK:

Ένα παράδειγμα πρόσφατης εφαρμογής αυτής της καινοτομίας είναι η διασύνδεση των τηλεφωνικών μας κέντρων με το FreshDESK. Το FreshDESK είναι μια πλατφόρμα πελατειακής υποστήριξης που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τα εισερχόμενα αιτήματα των πελατών. Η σύνδεση του FreshDESK με τα τηλεφωνικά κέντρα μέσω της καινοτόμου τεχνολογίας API επιτρέπει την αυτόματη δημιουργία αιτημάτων υποστήριξης (tickets) με βάση τις τηλεφωνικές κλήσεις και τις πληροφορίες πελατών.


74 views0 comments
bottom of page